Żadna firma nie może funkcjonować bez klienta. Dlatego nawiązywanie i utrzymywanie relacji z nimi jest tak ważne. Aby móc skutecznie obsługiwać klientów - oraz aby zapewnić, że do Ciebie wrócą - musisz nawiązać z nimi serdeczną relację. I w tym może Ci pomóc moduł CRM w Odoo. Jakie nowości znajdziesz w Odoo 16?
Przegląd nowości CRM
W Odoo 16 znajdziesz moduł CRM wzbogacony o ekskluzywne funkcje. Dzięki Odoo 16 możesz ograniczyć pracę związaną z wprowadzaniem danych i zautomatyzować działania związane z relacjami z klientami. Odoo pozwoli Ci obsługiwać Twoich klientów w czasie rzeczywistym.
Odoo 16, w wersji zaawansowanej, wystartowało z nowym wyglądem i większą przejrzystością z nowym backendem, który zapewnia lepszą onboarding i widoczność, nowym projektem front-endu, nowymi funkcjami marketingu e-mailowego, nowym układem dla poczty e-mail i wiele innych.
Najważniejsze funkcje Odoo 16 CRM
Nowoczesny intuicyjny interfejs użytkownika
Za pomocą nowoczesnego, intuicyjnego interfejsu użytkownika możesz organizować swoje działania w Odoo 16. Możesz na przykład zamknąć raport sprzedaży z potencjalnymi potencjalnymi klientami. Zostaniesz wtedy przekierowany do pulpitu nawigacyjnego z zaprojektowaną strukturą, w której możesz przeglądać swoje działania sprzedażowe. Otrzymasz przydatne wskazówki, które będziesz mógł wdrożyć w Odoo CRM. interfejs jest przyjazny dla urządzeń mobilnych, dzięki czemu możesz obsługiwać go z poziomu smartfona z dowolnego miejsca.Ogranicz ręczne wprowadzanie danych
Dzięki nowym funkcjom marketingu e-mailowego możesz szybko wdrażać oferty e-mailowe dla swoich klientów i skutecznie generować leady. Jednym kliknięciem możesz zarządzać połączeniami z klientami.Generowanie leadów
W Odoo 16 CRM możesz łatwo tworzyć automatyczne kampanie mailowe i pozyskiwać potencjalnych klientów za pomocą kilku kliknięć.Optymalizacja CTA
W Odoo 16 znajdziesz pięć CTA, z których wybierzesz odpowiednie dzięki możliwości testowania a/b.Funkcje czatu na żywo i połączeń
Aktywacja funkcji czatu na żywo i opcji dzwonienia do każdego pozyskanego leada pozwoli Ci zwiększyć bazę klientów.Rejestruj połączenia i planuj spotkania
Możesz szybko inicjować połączenia VoIP z klientami, a po ich zakończeniu, Odoo automatycznie wykona niezbędne akcje. Możesz także zaplanować spotkania dzięki synchronizacji klienta z telefonem komórkowym i kalendarzem Google.Efektywna komunikacja
Odoo 16 posiada wiele nowych szablonów e-mailowych, które pozwolą szybko wysyłać estetyczne i czytelne wiadomości do klientów. Możesz także zezwolić na dodawanie nowych szablonów podczas wysyłania szybkich wiadomości e-mail, aby ulepszyć odpowiedzi automatyczne.Raportowanie
W Odoo 16 otrzymasz szczegółowe raporty o klientach a także szczegółowy raport z pracy zespołu sprzedaży Twojego zespołu. W Odoo 16 Dashboard będziesz mógł znaleźć predefiniowane raporty we wszelkiego rodzaju formach, np.: arkuszach kalkulacyjnych, tabelach przestawnych, diagramach kołowych itp.Jak widzisz, Odoo 16 posiada wiele nowych i ulepszonych funkcji CRM. Jeśli chcesz poznać więcej szczegółów - skontaktuj się z nami.