Co nowego w Odoo 16 CRM?


Żadna firma nie może funkcjonować bez klienta. Dlatego nawiązywanie i utrzymywanie relacji z nimi jest tak ważne. Aby móc skutecznie obsługiwać klientów - oraz aby zapewnić, że do Ciebie wrócą - musisz nawiązać z nimi serdeczną relację. I w tym może Ci pomóc moduł CRM w Odoo. Jakie nowości znajdziesz w Odoo 16?

Przegląd nowości CRM

W Odoo 16 znajdziesz moduł CRM wzbogacony o ekskluzywne funkcje. Dzięki Odoo 16 możesz ograniczyć pracę związaną z wprowadzaniem danych i zautomatyzować działania związane z relacjami z klientami. Odoo pozwoli Ci obsługiwać Twoich klientów w czasie rzeczywistym.
Odoo 16, w wersji zaawansowanej, wystartowało z nowym wyglądem i większą przejrzystością z nowym backendem, który zapewnia lepszą onboarding i widoczność, nowym projektem front-endu, nowymi funkcjami marketingu e-mailowego, nowym układem dla poczty e-mail i wiele innych.

Najważniejsze funkcje Odoo 16 CRM

Nowoczesny intuicyjny interfejs użytkownika

Za pomocą nowoczesnego, intuicyjnego interfejsu użytkownika możesz organizować swoje działania w Odoo 16. Możesz na przykład zamknąć raport sprzedaży z potencjalnymi potencjalnymi klientami. Zostaniesz wtedy przekierowany do pulpitu nawigacyjnego z zaprojektowaną strukturą, w której możesz przeglądać swoje działania sprzedażowe. Otrzymasz przydatne wskazówki, które będziesz mógł wdrożyć w Odoo CRM. interfejs jest przyjazny dla urządzeń mobilnych, dzięki czemu możesz obsługiwać go z poziomu smartfona z dowolnego miejsca.

Ogranicz ręczne wprowadzanie danych

Dzięki nowym funkcjom marketingu e-mailowego możesz szybko wdrażać oferty e-mailowe dla swoich klientów i skutecznie generować leady. Jednym kliknięciem możesz zarządzać połączeniami z klientami.

Generowanie leadów

W Odoo 16 CRM możesz łatwo tworzyć automatyczne kampanie mailowe i pozyskiwać potencjalnych klientów za pomocą kilku kliknięć.

Optymalizacja CTA

W Odoo 16 znajdziesz pięć CTA, z których wybierzesz odpowiednie dzięki możliwości testowania a/b.

Funkcje czatu na żywo i połączeń

Aktywacja funkcji czatu na żywo i opcji dzwonienia do każdego pozyskanego leada pozwoli Ci zwiększyć bazę klientów.

Rejestruj połączenia i planuj spotkania

Możesz szybko inicjować połączenia VoIP z klientami, a po ich zakończeniu, Odoo automatycznie wykona niezbędne akcje. Możesz także zaplanować spotkania dzięki synchronizacji klienta z telefonem komórkowym i kalendarzem Google.

Efektywna komunikacja

Odoo 16 posiada wiele nowych szablonów e-mailowych, które pozwolą szybko wysyłać estetyczne i czytelne wiadomości do klientów. Możesz także zezwolić na dodawanie nowych szablonów podczas wysyłania szybkich wiadomości e-mail, aby ulepszyć odpowiedzi automatyczne.

Raportowanie

W Odoo 16 otrzymasz szczegółowe raporty o klientach a także szczegółowy raport z pracy zespołu sprzedaży Twojego zespołu. W Odoo 16 Dashboard będziesz mógł znaleźć predefiniowane raporty we wszelkiego rodzaju formach, np.: arkuszach kalkulacyjnych, tabelach przestawnych, diagramach kołowych itp.
Jak widzisz, Odoo 16 posiada wiele nowych i ulepszonych funkcji CRM. Jeśli chcesz poznać więcej szczegółów - skontaktuj się z nami.