Zarządzanie relacjami z klientami ma kluczowe znaczenie dla prowadzenia firmy. To dzięki ich zadowoleniu, poleceniom i powrotom firma może wybić się na pozycję lidera w branży.
Potrzeby klientów zmieniają się, a wraz z rozwojem konkurencyjności na rynku, potrzeba coraz to nowych narzędzi, aby do nich docierać. Jednak to nie wszystko - nawet po pozyskaniu klienta, należy wprowadzić do działania różne działania marketingowe, które zachęcą go do zostania, czy polecenia naszej firmy. Tu z pomocą przychodzą systemy CRM.
Dedykowany moduł CRM znajdziesz także w Odoo. Dzięki niemu pozyskasz leady i przekształcisz je w potencjalnych klientów. Oto 4 najważniejsze powody, dla których warto go wybrać.
Skuteczne narzędzia do generowania ledaów
W Odoo otrzymasz sporo narzędzi, które pomogą Ci pozyskać leady. Mogą być one generowane z:
platformy eCommerce,
operacji detalicznych,
kampanii promocyjnych lub marketingowych.
Dzięki rozbudowanej integracji, CRM w Odoo pomoże Ci pozyskiwać klientów z różnych źródeł.
Operacje w czasie rzeczywistym
Odoo to platforma, która pozyskuje dane o klientach w czasie rzeczywistym. Znacznie ułatwia to wykonywanie działań marketingowym w najlepszym dla pozyskania klienta czasie. Dodatkowo, zarządzanie leadami w czasie rzeczywistym, daje Twojej firmie przewagę nad konkurencją.
Moduł CRM jest zintegrowany z Odoo
W Odoo, zarówno wersji Enterprise, jak i Community, moduł CRM jest rozwiązaniem połączonym ze wszystkimi innymi moduł lami. Oznacza to zarówno łatwiejsze poruszanie się pomiędzy poszczególnymi modułami, jak i gwarancję regularnego rozwijania systemu CRM. Na przykład - z poziomu CRM stworzysz bezpośrednio zlecenia sprzedaży, dzięki czemu oszczędzisz czas i natychmiast zareagujesz na potrzebę klienta.
Ekonomiczne rozwiązanie
Posiadanie jednego kompleksowego systemu ERP, zawierającego w sobie CMS to znacznie bardziej ekonomiczne rozwiązanie, niewymagające inwestowania w drogie programy czy integracje. Umieszczenie wszystkiego w jednym systemie ułatwia i usprawnia także zarządzanie biznesem.