Jak Odoo pomoże Ci zadowolić Twojego klienta?

System ERP ma za zadanie ułatwiać i automatyzować Twoją pracę, dając Ci możliwość rozwoju Twojego biznesu. Dlaczego nie wykorzystać go także do uskutecznienia procesu pozyskiwania klientów? Pokażemy Ci, jak Odoo pomoże Ci zadowolić Twoich klientów.


CRM

Jeśli prowadząc swój biznes, na pierwszym miejscu stawiasz zadowolenie klienta - zapewne nie jest Ci obce pojęcie CRM (ang. customer relationship management). Jest to zestaw procedur i narzędzi, które pomagają zarządzać relacjami z klientami. Dobrze wykorzystany, będzie Ci pomagał dotrzeć do indywidualnych potrzeb Twoich klientów, zbuduje ich lojalność i będzie skutkować zwiększeniem Twoich przychodów.

Odoo da Ci zestaw narzędzi, które pomogą Ci zadowolić klienta. Z tym systemem stworzysz skrypty sprzedażowe, przypominające Ci o konieczności wykonania telefonu czy wysłania maila. Odoo wygeneruje dla Twojego klienta spersonalizowaną ofertę, automatycznie wyśle mu życzenia świąteczne czy urodzinowy kupon rabatowy.


Forum

Branżowe forum internetowe to miejsce, w którym Twoi klienci mogą wymieniać się doświadczeniami i wątpliwościami. To idealnie miejsce dla Ciebie - poznasz tam potrzeby Twoich klientów i szybko zareagujesz na opisywane przez nich problemy. Analizując ich wypowiedzi, wypuścisz na rynek produkt, którego im brakuje. Rozwiewając zgłaszane przez Twoich klientów wątpliwości, zbudujesz sobie także renomę eksperta w swojej branży.

Zrobione z Odoo forum internetowe pomoże Ci wygenerować większy ruch na stronie - drogę do niego znajdą bez problemu użytkownicy wyszukiwarek internetowych. Dzięki niemu poprawisz także swoją pozycje w Google. Dodatkowo, pozytywne wypowiedzi z forum możesz wykorzystać na swojej stronie - wystarczy do tego jedno kliknięcie!


Czat na żywo

Ruch na Twojej stronie jest satysfakcjonujący - jednak nie owocuje poprawą wyników sprzedażowych? Może Twoi klienci potrzebują Twojego jeszcze większego zaangażowania!

Prowadź z nimi dyskusje online w czasie rzeczywistym przez czat Odoo! Z tym systemem ERP, bezpośrednia komunikacja z klientem odbywa się w ramach Twojej strony internetowej - nie potrzebujesz programisty, który zadba o czas na osobnym serwerze. Czat na żywo to doskonały sposób na natychmiastowe dostarczenie klientowi informacji, których potrzebuje, rozwiewanie jego wątpliwości i poprawę wyników sprzedażowych. Bezpośrednia interakcja z klientem pokaże Ci braki na Twojej stronie internetowej i pomoże poprawić obecne na niej treści. 


Blog

Jak zbudować sobie renomę eksperta w swojej branży? Jak pomóc klientom wybrać idealne dla nich produkty w sprzedaży internetowej? Najprościej - prowadząc firmowego bloga.

Blog to nie tylko doskonały sposób na zwiększenie wejść na stronę i polepszenie pozycjonowania, ale także na zbudowanie głębszej relacji z klientem. Z Odoo nie potrzebujesz programisty, który stworzy Twojego bloga ani grafika, który zaprojektuje jego szablon - wystarczy, że zaczniesz pisać. Bloga możesz stworzyć, używając jednego z gotowych szablonów, a do jego postawienia nie musisz wymyślić nawet linijki kodu.


Ankiety

Jak najłatwiej dowiedzieć się, czy klient jest usatysfakcjonowany Twoim produktem, zakupami czy obsługą? Wystarczy poprosić go o uzupełnienie krótkiej, intuicyjnej ankiety!

Z Odoo stworzysz przyjazne i czytelne formularze, które Twoi klienci wypełnią z przyjemnością. System ERP sam wyświetli ankietę w wybranym przez Ciebie miejscu, udostępni ją, zbierze i skataloguje zebrane dane oraz dostarczy Ci raport, wygenerowany na podstawie otrzymanych odpowiedzi. Dzięki Odoo natychmiast poprawisz efektywność swojego biznesu.


Odoo jest systemem ERP, który posiada wiele modułów, które pomogą Ci zadowolić Twojego klienta. Z nami łatwiej zbudujesz lojalność wobec swojej marki i poprawisz wyniki sprzedażowe - prawie bez wysiłku.