Jak wdrażamy Odoo?

Gdy już przygotujesz dla nas wszystkie niezbędne analizy i dokumenty, rozpoczynamy proces wdrażania dla Ciebie systemu Odoo. Jak go przeprowadzamy?


Jak wygląda wdrażanie Odoo?
Przedstawiamy Ci schemat działania - krok po kroku!

W procesie wdrażania dla naszych Klientów systemu Odoo, wyodrębniamy kilka faz. Żeby cały proces był dla Ciebie jasny i czytelny, pokrótce przybliżymy Ci każdą z nich.


Etap Wstępnej Wyceny

Analiza potrzeb firmy - na podstawie dostarczonych przez Ciebie dokumentów i informacji nasz projekt manager dobiera kluczowe dla Ciebie moduły. Nie korzystamy z gotowych rozwiązań, które tylko marnują Twój czas, koniecznością nauki niepotrzebnych funkcjonalności. Manager tworzy dla Ciebie prototyp systemu, zgodny z przedstawioną przez Ciebie dokumentacją oraz przeprowadzoną analizą GAP.

Bardzo ważne jest, abyś na tym etapie wyznaczył jedną osobę, z którą będziemy się kontaktować w sprawie wdrażania Odoo. To ona będzie podejmowała najważniejsze decyzje dotyczące Waszego systemu ERP oraz przekazywała nam wszelkie niezbędne informacje, dotyczące Waszej firmy. Bazując na zdobytej w ten sposób wiedzy, będziemy mogli dopasować moduły do Waszych potrzeb.


Etap Implementacji Projektu 

  1. Implementacja projektu - po przygotowaniu i zaakceptowaniu prototypu, project manager rozpocznie konfigurację i indywidualizację systemu. Twoje Odoo jest wnikliwie testowane pod kątem tego, czy skutecznie i efektywnie automatyzuje wymagane procesy biznesowe. Na koniec tego etapu, przedstawiamy Odoo wszystkim Kluczowym Użytkownikom. 

  2. Import danych i instalacja modułów - pod okiem project managera, nasi programiści wdrażają niezbędne funkcjonalności, importują dane do systemu oraz integrują je z innymi współdziałającymi oprogramowaniami. Na koniec tego etapu otrzymujesz w pełni funkcjonalny system ERP z niezbędnymi danymi, które już zostały wprowadzone. 

  3. Wdrażanie pozostałych pracowników - kiedy oprogramowanie jest gotowe, przychodzi czas na przeszkolenie wszystkich pracowników firmy z tego, jak najlepiej go używać.

  4. Wdrożenie zostaje uruchomione - Twoje Odoo już działa! Na tym etapie szlifujemy wszystkie drobne niedoskonałości, analizujemy wgrane funkcjonalności i dopracowujemy Twoje oprogramowanie.

  5. Ostateczne poprawki i gotowe wdrożenie - około miesiąc po zakończeniu pierwszego wdrożenia uruchamiamy produkcję i dystrybucję oferowanych przez Ciebie produktów przez Odoo. Ostatecznie sprawdzamy także funkcjonalność wszystkich modułów i - w razie potrzeby - dodajemy te, z którymi zdecydowaliśmy się wcześniej wstrzymać.


Podwójny system kontroli

Choć nasi project managerzy są specjalistami w swojej dziedzinie doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że są tylko ludźmi. Stoi przed nimi trudne zadanie - muszą sprostać Twoim wymaganiom, a jednocześnie dokonać wdrożenia w krótkim czasie i na najwyższym poziomie. Dlatego nasi eksperci, którzy nie są bezpośrednio zaangażowani w realizację projektu, zawsze służą radą i świeżym spojrzeniem.