E-commerce a SEO

Co zrobić, żeby Twój sklep internetowy był widoczny? Na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Dobre produkty, wysokiej jakości content nie obronią się same - potrzebna Ci widoczność. A ją zapewni Ci  między innymi SEO.


SEO - czym jest

SEO to Search Engine Optimization czyli działania podejmowane w celu optymalizacji Twojej witryny pod kątem wyszukiwarek - czyli zwiększenia jej widoczności. Pozycjonowanie poprawia ruch organiczny - niepłatny, jak np. kampanie - na  stronie. 


Jakie rozwiązania SEO warto wprowadzić w e-commerce?

Działań SEO jakie możemy wprowadzić w naszym sklepie jest wiele. Są wśród nich np.:

  • umieszczanie fraz kluczowych w opisach produktów,

  • opis stronny,

  • blog,

  • lookbook,

  • wykonywanie przekierowań 301,

  • mapowanie strony,

  • plik robots.txt.


Czy mogę raz wdrożyć zasady SEO?

Niestety, nie jest to takie proste. Pozycjonowanie strony SEO jest w dużej mierze determinowane przez algorytm Google, który stale ulega zmianom. Poza tym, pozycjonowanie należy stale udoskonalać, np.dbając o linkowanie swojej domeny na różnych portalach czy blogach. 


SXO - czym jest i jak się ma do SEO?

SXO czyli Search Experience Optimization to połączenie usługi SEO i UX - czyli User Experience. Skorzystanie z usługi pozycjonowanie SXO pozwoli więc zoptymalizować stronę zarówno pod kątem wyszukiwarek, jak i doświadczenia użytkownika. Pomaga więc kompleksowo poprawić konwersję, zarówno poprzez zwiększenie widoczności witryny, jak i np. poprzez zmniejszeniu problemu tzw. porzuconego koszyka, dzięki lepszym rozwiązaniom, prowadzącym użytkownika do kasy. Dobra widoczność i zoptymalizowana strona zwiększają także zaufanie do marki i naszych produktów, zachęcając klientów do zakupu.