Sales Force Automation w systemie ERP

Automatyzacja procesów biznesowych firmy jest bardzo szerokim zagadnieniem. Pozwala objąć wiele kwestii - od zarządzania magazynem, sklepem czy pracownikami aż po zarządzanie marketingiem. Czym jest Sales Force Automation  i jak wpływa na wyniki sprzedażowe firmy?


Sales Force Automation - co to jest?

Krótko mówiąc, zadaniem Sales Force Automation jest wspieranie działu handlowego firmy poprzez zautomatyzowanie procesów sprzedażowych. W takim systemie możesz przede wszystkim:

  • analizować trendy sprzedażowe,

  • zarządzać potencjalnymi klientami,

  • zarządzać kontaktami,

  • targetować odbiorców,

  • prowadzić marketing e-mailowy,

  • monitorować wszystkie kanału sprzedaży,

  • czuwać nad przebiegiem zamówienia,

  • tworzyć raporty sprzedażowe,

  • prognozować sprzedaż.

Sales Force Automation w Odoo

Czy wiesz, że w pracy sprzedawcy, który ogranicza się do tradycyjnych, dziś już przestarzałych metod, aż 70% czasu mogą pochłaniać czynności administracyjne? Jednym z największych problemów jest konieczność korzystania z kilku systemów - zamiast jednego zintegrowanego. Co w tej materii może zaoferować Odoo?

Odoo pozwala na zarządzanie całym procesem sprzedażowym z poziomu jednego systemu. Możesz kompleksowo obsługiwać nim swój dział handlowy - od pozyskiwania leadów aż po prognozowanie trendów i sprzedaży w nadchodzących miesiącach.

W Odoo znajdziesz aplikacje, które pozwolą Ci m. in. na:


zarządzanie leadami, kontaktami,


prowadzenie spersonalizowanych działań e-mail marketingowych,

 

monitorowanie kanałów sprzedaży i analizowanie ich skuteczności,


zarządzanie zamówieniami - od momentu ich wpłynięcia przez wystawienie faktury aż po dostarczenie,


zarządzanie cenami w oparciu o trendy rynkowe oraz indywidualne ustalenia,



tworzenie raportów sprzedażowych oraz prognozowanie sprzedaży,

organizowanie pracy dzięki kalendarzowi,

kontaktowanie się z klientami dzięki komunikatorom czy telefonii VOIP,

podpisywanie kontraktów online dzięki bezpiecznemu podpisowi elektronicznemu.

Dobrze wprowadzony system Sales Force Automation może zwiększyć efektywność sprzedaży nawet o kilkadziesiąt procent. Dzięki niemu zajmiesz się tym, co naprawdę ważne - czyli sprzedażą, a nie papierkową robotą.