Automatyzacja procesów biznesowych firmy jest bardzo szerokim zagadnieniem. Pozwala objąć wiele kwestii - od zarządzania magazynem, sklepem czy pracownikami aż po zarządzanie marketingiem. Czym jest Sales Force Automation i jak wpływa na wyniki sprzedażowe firmy?
Sales Force Automation - co to jest?
Krótko mówiąc, zadaniem Sales Force Automation jest wspieranie działu handlowego firmy poprzez zautomatyzowanie procesów sprzedażowych. W takim systemie możesz przede wszystkim:
analizować trendy sprzedażowe,
zarządzać potencjalnymi klientami,
zarządzać kontaktami,
targetować odbiorców,
prowadzić marketing e-mailowy,
monitorować wszystkie kanału sprzedaży,
czuwać nad przebiegiem zamówienia,
tworzyć raporty sprzedażowe,
prognozować sprzedaż.
Sales Force Automation w Odoo
Czy wiesz, że w pracy sprzedawcy, który ogranicza się do tradycyjnych, dziś już przestarzałych metod, aż 70% czasu mogą pochłaniać czynności administracyjne? Jednym z największych problemów jest konieczność korzystania z kilku systemów - zamiast jednego zintegrowanego. Co w tej materii może zaoferować Odoo?
Odoo pozwala na zarządzanie całym procesem sprzedażowym z poziomu jednego systemu. Możesz kompleksowo obsługiwać nim swój dział handlowy - od pozyskiwania leadów aż po prognozowanie trendów i sprzedaży w nadchodzących miesiącach.
W Odoo znajdziesz aplikacje, które pozwolą Ci m. in. na:
zarządzanie leadami, kontaktami,
prowadzenie spersonalizowanych działań e-mail marketingowych,