W Odoo 15 wprowadzono wiele funkcjonalnych zmian i unowocześnień, które opisujemy na naszym blogu. Dziś chcemy Ci popkakzać, jak najnowsza wersja Odoo ułatwia prowadzenie działań marketingowych w mediach społecznościowych.
O roli Social Mediów w marketingu oraz budowaniu wizerunku firmy nie musimy nikomu mówić. Marketing społecznościowy to jedna z najskuteczniejszych metod marketingowych we współczesnym świecie biznesu.
Moduł - marketing w Social Mediach
Moduł Social Media w Odoo pozwoli Ci łatwo komunikować się z Twoimi klientami przy pomocy Social Mediów. Z Odoo 15 masz szybki dostęp do popularnych platform mediów społecznościowych, takich jak Facebook, Twitter, Linkedin, Youtube i Instagram.
Jakie funkcje wprowadza moduł mediów społecznościowych?
W module Social Media Odoo otrzymujesz wiele możliwości, pozwalajacych na publikowanie postów, czy monitorowanie swoich kanałów w mediach społecznościowych. Są to m. in. możliwość:
publikowania postów bezpośrednio z poziomu Odoo,
planowania postów w mediach społecznościowych w czasie, kiedy aktywność Twoich odbiorców jest największa,
powiadamianie subskrybentów swojej witryny za pomocą powiadomień Web Push Up,
wchodzenie w interakcje ze społecznością z pulpitu nawigacyjnego modułu,
śledzenie linków,
zdobycie szczegółowych informacji na temat przeprowadzanych kampanii marketingowych, takich jak ilość kliknięć, utworzone leady czy sprzedaż.
Powiadomienia Web Push Up
Aplikacja Social Media w Odoo umożliwi Ci także wysyłanie powiadomień do klientów. Dzięki nim, dasz znać swoim followersom o nowych produktach, usługach, artykułach, aktualizacjach i wielu innych.