Projekty
To co lubisz, tak jak lubisz
Nowoczesny Interfejs
ORGANIZUJ
W prosty sposób przeciągaj i upuszczaj elementy, aby łatwo grupować zadania na właściwym etapie.
WYZNACZAJ TERMINY
Łatwo sprawdź plany innych członków zespołu i reorganizuj pracę, by zmieścić się w terminach.
PLANUJ
Bądź na bieżąco z terminami i postępami prac nad projektami, dzięki przejrzystemu wyglądowi podsumowania.
ANALIZUJ
Zyskaj pełny obraz całości wykonywanych prac i stanu poszczególnych
zadań. Lepiej zaplanuj wykonywanie następnych projektów z Odoo.
Przewiduj przyszłe zapotrzebowanie
Zyskaj przejrzyste informacje na temat efektywności i dostępności pracowników.
Z Odoo wygodnie przydzielisz zespoły i pracowników do poszczególnych
zadań, biorąc pod uwagę zgłoszone urlopy i zwolnienia. Dzięki prognozom
opartym na danych z projektów dotychczasowych, z większą dokładnością
zaplanujesz z wyprzedzeniem kolejne projekty. Zwiększysz zyski,
zestawiając deklaracje i prognozy pracowników z realnymi podsumowaniami
wykonanych zadań, wygenerowanymi przez Odoo.